Àgora (TV3) – 02/04/2012 «De què ha servit la vaga general?», amb Miren Etxezarreta.
Trackbacks i pingbacks
-
[…] Abril 2012: De què ha servit la vaga general? Miren Etxezarreta. Àgora (TV3) […]
Àgora (TV3) – 02/04/2012 «De què ha servit la vaga general?», amb Miren Etxezarreta.
[…] Abril 2012: De què ha servit la vaga general? Miren Etxezarreta. Àgora (TV3) […]
felicitats!! miren, m’encantes! Marc parles molt bé!